4.8.13

americký Apple pie

     Vedle mě na stole leží papír, na kterém mám napsané věci, které chci udělat do konce prázdnin. Jsou to většinou takové blbosti, co mě jen tak napadly, je mezi nimi řádek "upéct apple pie". Je tolik receptů, co bych si chtěla vyzkoušet, některé však mají prioritu číslo 1! :)



     Recept jsem odkoukala z blogu CHEZ Lucie - je tam taková kupa receptů, až by se z toho jeden uslintal! Tento recept je původně z Joy of Baking, je k němu i video na YouTube, které jsem se sem rozhodla dát místo psaného receptu, který je docela dlouhý - odkaz ZDE




jablíčka politá zredukovanou šťávou s máslem

dost neodborně přikryté okraje, aby moc netmavly. zajímalo by mě, jestli to pomohlo :D


     Jsem strašně ráda, že se mi povedl! Ehm povedl.. no alespoň zvenku, vnitřek si počká až na zítřek, krájet se má po třech hodinách a to si takovou máslovou bombu fakt dát nemůžu! :( Ještě jsem to nikdy nejedla, uvidím, jak mi zachutná :)

1 komentář: