19.6.13

Chocolate-chilli CHEESECAKE

     První článek na tomto blogu a hned taková bomba - můj první cheesecake, který jsem upekla příteli k narozeninám. Pečení jsem se zezačátku bála, že se mi rozsype korpus nebo že mi povrch praskne, ale nic takového se nestalo a cheesecake dopadl nad očekávání skvěle!


     Recept jsem ukradla od CHEZ Lucie, tenhle blog bezmezně miluju, stále na něj narážím, tak jsem se rozhodla něco vyzkoušet, taky mě moc lákají její dokonalé makronky, které musím napřed ale ochutnat!

     Nebudu recept přepisovat, napíšu to tak, jak jsem to dělala já. U Lucie je recept ZDE
Suroviny
     Korpus:

  • 200g kakaových sušenek - Derby
  • 75g másla
     Náplň:
  • 300g smetanového sýra Buko
  • 170g 74% čokolády
  • 1 a půl chilli papričky
  • 100g třtinového cukru
  • 120g zakysané smetany

     Sušenky jsem rozmixovala v mixéru, smíchala s rozpuštěným máslem a dala korpus zapéct na 10 při 180°C. Zatím jsem si udělala náplň - sýr jsem šlehačem rozmíchala s cukrem, rozpustila čokoládu, přímíchala nadrobno nakrájené chilli papričky a zamíchala do sýra. Postupně jsem vmíchala dvě vejce a nakonec smetanu. 


     Cheesecake se peče 15 minut na 180°C, pak se teplota ztlumí na 120°C a peče se dalších 45 minut. Při pečení musí být v troubě voda, já ji měla v hrnci vedle cheesecaku, můžete formu taky obalit alobalem a dát do pekáče s vodou, ale prý to může protéct, takže jistota je jistota :)


 

      Myslím, že se mi napoprvé moc povedl! Chutná úžasně a hlavně chutná všem! :)

3 komentáře:

  1. juuu, vypadá to suprově!! :) jinak ta sportovní podprsenka stála myslím 250 Kč:)

    OdpovědětVymazat
  2. Wooooow!!!! Miluji CK a hned bych ho vyzkoušela, ale sehnat tady veškeré ingredience (kromě vajíček, haha) by byl asi trochu problém :-(

    World By Bella

    OdpovědětVymazat